10 نكته براي انتخاب شركت سئو مناسب كسب و كار شما
نوشته شده توسط : ارسلان احیایی

10 نكته براي انتخاب شركت سئو مناسب كسب و كار شما

زمان انتخاب يك شركت سئو تداخل و حجم اطلاعات در اين خصوص، باعث سردرگمي در انتخاب شركت مناسب براي شما مي شود. از آنجايي كه كسب و كار شما ركن مهم شركت شما است، شما نمي توانيد كه اين امر حيـــاتي (سئو) را به هر شركتي بسپاريد. همانطور كه حتما تا كنون متوجه شده ايد در زمينه سئو زمان به ضرر شما در حال حركت مي باشد. به ازاي هر روزي كه شما با بهينه سازي سايت خود درگير هستيد، در حال از دست دادن درآمد و عقب رفتن نسبت به رقباي خود هستيد.
براي رفع برخي از اين سردرگمي ها، 10 مورد را كه هنگام تحقيق و انتخاب شركت سئو مورد نظر خود بايد مد نظر داشته باشيد را ارئه كرده ايم.
1- حجم :
يك شركت سئو خوب بايد بتواند براي سايتها با حجمهاي متفاوت، تعرفه هاي متناسبي ارائه كند. براي سايتهايي از 1 صفحه تا 1000 صفحه.
2- رتبه صفحه (Page Rank) :
شركت سئو مي بايست مسير و روشهاي مورد نظر براي كسب رتبه و موقعيت سايت شما را ارائه كند. اين امر نيازمند به استفاده از ابزار آناليز است كه در برخي موارد شامل هزينه اندك نيز مي باشد.
3- بهينه سازي كلمات كليدي :
بهينه سازي كلمات كليدي يكي از حيــاتي ترين امور سئو سايت شما است. شركت سئو منتخب شما بايد بتواند كلمات كليدي شما را تحليل و ارزيابي كند و در صورت لزوم كلمات كليدي گوناگون ديگري نيز به شما پيشنهاد كند. چه در ابتداي پروژه و چه در طول آن.
4- استراتژي لينكها :
شركتهاي سئو خوب قابليت تجزيه و تحليل لينكهاي سايت شما را دارند و با استفاده از تجزيه و تحليل ها، لينكهايي را جهت كسب رتبه و موقعيت بهتر به شما معرفي و يا براي شما تهيه مي كند.
5- پشتيباني :
نياز به توضيح زيادي در اين خصوص وجود ندارد، زيرا پشتيباني خدمات شما يكي از مهمترين امور آسايش شما از روند پروژه و موفقيت شما است. شركت سئو مي بايست همواره در دسترس بوده و همواره در خصوص برطرف كردن موارد پيش روي شما تلاش كند.
6- زمان :
شركتهاي سئو خوب براي شما برنامه اي ارائه مي كنند كه طبق آن شما در طول پروژه بتوانيد بر امور خود تمركز كرده و زمان زيادي را براي شما آزاد كند.
7- هزينه و تعرفه :
شركت سئو بايد بتواند براساس بودجه شما براي شما برنامه ريزي كند. سعي كنيد همواره حدود قيمت خدمات سئو را مطلع شويد و از انتخاب قيمتهاي گران و خيلي ارزان بپرهيزيد.
8- ارتباط :
شركت سئو بايد تمامي اطلاعات ارتباطي شما را داشته باشد و همچنين شما نيز اطلاعات تماس شركت را داشته باشيد تا همواره از روند پروژه مطلع شويد.
9- گزارشات :
شركت سئو خوب شما را همواره با ارائه گزارشات در خصوص گذشته، حال و آينده ي كسب و كارتان مطلع مي كند. با اين گزارشات شما ديد بهتري از موقعيت خود و رقباي خود خواهيد داشت.
10- اطلاعات فني :
شركتي كه امور سئو شما را به دست مي گيرد بايد با كسب و كار شما آشنا باشد. در غير اين صورت نمي توان روي برنامه ريزي اي حساب كرد كه تحليل صحيحي از آن كسب و كار نداشته باشد.
اگر سايت شما نياز به بهينه سازي سئو دارد، خودتان مي توانيد اين كار را انجام دهيد ولي انجام صحيح آنها نيازمند كسب تجربه و مطالعه گسترده در زمينه سئو خواهد بود. سايت ها و منابع گوناگوني در اينترنت براي آموزش سئو سايت وجود دارد كه بسياري از آنها اعتبار و ارزش چنداني ندارند و يا ديگر منسوخ شده اند. معمولا هزينه اي كه به يك شركت سئو معتبر مي پردازيد در قبال اين زمان و ريسك اشتباه احتمالي شما، خواهد بود و با نگاهي دقيق تر متوجه خواهيد شد كه اين هزينه كاملا به صرفه است. سئو سايت كاري زمانبر و پرزحمت است كه نيازمند صبر و حوصله زيادي مي باشد. انجام تغييرات كوچك و بزرگ در سايت شما توسط شركت سئو نيازمند زمان حداقل دو هفته تا يك ماه جهت تاثير بر ميزان ورودي گوگل و جايگاه شما در نتايج جستجو مي باشد. با توجه به جزئيات زياد در علم سئو و پيچيدگي آن در عين سادگي، نميتواند كاري ارزان باشد. همانطور كه پيشتر نيز اشاره شد، قبول سئو سايت شما در مقابل پرداخت هزينه كم توسط يك شركت سئو اولين جرقه براي عدم اعتماد شما و بررسي بيشتر خواهد بود.





:: برچسب‌ها: کلمات کلیدی , بهینه سازی سئو , طراحی سایت , سیستم های مدیریت محتوا , افزایش رنک ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: